Περί της μεταφοράς δικογραφιών από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών
Το Δικαστήριο παρέχει διευκρινίσεις επί ζητημάτων που τέθηκαν και επισημαίνει πως μόλις το 30% των δικογράφων του 2024 κατατέθηκαν ηλεκτρονικά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2025
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 υπήρξαν αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικές «με μεταφορά δικογραφιών από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών με κοντέινερ» και αντίστοιχα σχόλια ως προς την ψηφιοποίηση στη διοικητική δικαιοσύνη.
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 ολοκληρώθηκε η διαδικασία παράδοσης σχετικών εγγράφων δικογραφιών υποθέσεων που συζητήθηκαν το έτος 2018 για ανακύκλωση – πολτοποίηση. Η ανωτέρω διαδικασία λαμβάνει χώρα κάθε έτος με αναγωγή σε υποθέσεις συζητηθείσες πέντε χρόνια πριν. Για τη διαδικασία αυτή ενημερώνονται εγκαίρως οι δικηγόροι, προκειμένου να προσέλθουν και να παραλάβουν τα σχετικά έγγραφα με σχετική ανάρτηση τόσο στο χώρο του Δικαστηρίου όσο και στο Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών. Στη δε Επιτροπή συμμετέχει και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, το οποίο διορίζεται από τον Πρόεδρο του Συλλόγου.
Όσον αφορά στην ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων σας ενημερώνουμε ότι από τα συνολικώς 12.720 κατατεθέντα δικόγραφα στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών κατά το προηγούμενο δικαστικό έτος, μόνον 3.919 εξ αυτών κατατέθηκαν από τους διαδίκους με τη μέθοδο της ηλεκτρονικής κατάθεσης, ήτοι σε ποσοστό 30% επί του όλου.
Τέλος σας υπενθυμίζουμε ότι το σύνολο των υπηρεσιών του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών στεγάζεται επί του ιδίου κτιρίου, με αποτέλεσμα να μην υφίσταται περίπτωση «μεταφοράς δικογραφιών», αντίστοιχη με αυτή που παρατηρείται στο Πρωτοδικείο Αθηνών.
Το Τριμελές Συμβούλιο Διεύθυνσης του Δικαστηρίου