logo-print

Άρθρο 1 - Νόμος 2974/2001

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

27/07/2014

Η επίδραση των Ενωσιακών Ελευθεριών στην ενεργειακή ρύθμιση, 2025
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

ΑΡΘΡΟ 1

1. Αυτή η Σύμβαση έχει εφαρμογή σε κάθε θαλασσο-πλοούν πλοίο που ανήκει στο Δημόσιο ή σε ιδιώτη και είναι νηολογημένο στην επικράτεια οποιουδήποτε Μέλους για το οποίο η Σύμβαση έχει τεθεί σε ισχύ και απασχολείται κανονικά σε εμπορικές ναυτιλιακές δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτής της Σύμβασης, πλοίο εγγεγραμμένο στα νηολόγια δύο Μελών θεωρείται ότι είναι

νηολογημένο στην επικράτεια του Μέλους του οποίου τη σημαία φέρει.

2. Στο μέτρο του πρακτικού, κατόπιν διαβουλεύσεων με τις αντιπροσωπευτικές οργανώσεις ιδιοκτητών αλιευτικών πλοίων και αλιέων, η αρμόδια αρχή εφαρμόζει τις διατάξεις αυτής της Σύμβασης για τη θαλάσσια αλιεία εμπορικού χαρακτήρα.

3. Σε περίπτωση αμφιβολιών κατά πόσον θα πρέπει ή δεν θα πρέπει να θεωρούνται ως θαλασσοπλοούντα κάποια πλοία ή ως πλοία απασχολούμενα σε εμπορικές ναυτιλιακές δραστηριότητες ή θαλάσσια αλιεία εμπορικού χαρακτήρα, το ζήτημα θα καθορίζεται από την αρμόδια αρχή κατόπιν διαβουλεύσεων με τις ενδιαφερόμενες οργανώσεις πλοιοκτητών, ναυτικών και αλιέων.

4. Αυτή η Σύμβαση δεν έχει εφαρμογή σε ξύλινα πλοιάρια παραδοσιακής κατασκευής όπως «ντόους» και «τζανκς».

Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024
Προσωπικές Εταιρείες