logo-print

Αποζημίωση 800 ευρώ σε τουρίστες λόγω ματαίωσης πτήσης

Επιτυχής Διαμεσολάβηση από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας

01/08/2016

16/11/2017

Δικαιοδοσία και Εκτέλεση επί διασυνοριακών ευρπωαϊκών οικογενειακών διαφορών

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΕΣΔΑ Κατ΄άρθρο ερμηνεία

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Ζευγάρι Ελλήνων τουριστών που βρισκόταν σε ταξίδι αναψυχής στην Πράγα αντιμετώπισε μια δυσάρεστη εμπειρία, όταν κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο για το ταξίδι της επιστροφής προς την Ελλάδα, διαπίστωσαν ότι η πτήση τους προς Αθήνα είχε ακυρωθεί.

Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ενημερώσει, ως όφειλε, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, μέσω του οποίου οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση.

Εξ αυτού του λόγου, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε στους καταναλωτές γεύματα, δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο καθώς και μεταφορά τους στον τελικό προορισμό της Αθήνας, χωρίς ωστόσο να τους αποζημιώσει.

Μετά την επιτυχή διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και την συνεργασία με το αρμόδιο Ευρωπαϊκό Κέντρο της Τσεχίας, κατέστη δυνατό οι επιβάτες να εισπράξουν και το ποσό των 800,00 ευρώ (400,00 ευρώ έκαστος), όπως προβλέπεται από τον σχετικό Κανονισμό (261/2004).

Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

Διεθνής εμπορική διαιτησία - Τόμος Ι -Β έκδοση