logo-print

Άρθρο 6 - Προεδρικό Διάταγμα 104/2016 - Αρχική επιθεώρηση συμμόρφωσης πλοίου που εφοδιάζεται με ΠΑΤΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

12/10/2016

Κωδικοποιημένο
Βασική Νομοθεσία Ναυτικού Δικαίου

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΕΚΑΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

1. Η αρχική επιθεώρηση συμμόρφωσης πλοίου που εφοδιάζεται με ΠΑΤΣ περιλαμβάνει τα ακόλουθα στον τομέα κατασκευής:

α) επιθεώρηση του εξωτερικού της γάστρας στην ξηρά,

β) για πλοία κατασκευασμένα από χάλυβα ισχύουν τα αναφερόμενα στις περιπτώσεις β΄ και γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 4,

γ) εφοδιασμό του πλοίου, εφόσον απαιτείται, με αναθεωρημένα κατασκευαστικά σχέδια του παρακολουθούντος το πλοίο εξουσιοδοτημένου οργανισμού τα οποία ανταποκρίνονται στην πραγματική κατάσταση των δομικών στοιχείων του πλοίου,

δ) εφοδιασμό του πλοίου με αναθεωρημένα στοιχεία ευστάθειας κατόπιν διενέργειας ελέγχου αφόρτου εκτοπίσματος (draft survey), για την διαπίστωση τυχόν αποκλίσεων των στοιχείων του αφόρτου σκάφους σε σχέση με τα επιτρεπόμενα όρια των διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσίας, ή νέου πειράματος ευστάθειας, εφόσον αυτό απαιτείται, επί τη βάσει της επιθεώρησης αφόρτου εκτοπίσματος,

ε) εφοδιασμό του πλοίου, εφόσον απαιτείται, με αναθεωρημένη μελέτη άθικτης και έναντι βλάβης ευστάθειας,

στ) υποβολή πρακτικού δοκιμής αντοχής του εξουσιοδοτημένου οργανισμού για τα μόνιμα και φορητά μέσα του εξοπλισμού έχμασης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του Π.δ. 177/2000 (A΄ 164), όπως ισχύει κάθε φορά, εφόσον εφαρμόζονται,

ζ) υποβολή έκθεσης του εξουσιοδοτημένου οργανισμού για τον έλεγχο της γενικής κατάστασης των σημείων έδρασης μέσων καθαίρεσης σωστικών σκαφών και λέμβων διάσωσης, εργατών αγκυρών και αλύσεων καθώς και των μέσων πρόσδεσης και τονοδηγών.

2. Η αρχική επιθεώρηση συμμόρφωσης πλοίου που εφοδιάζεται με ΠΑΤΣ περιλαμβάνει τα ακόλουθα στον τομέα μηχανοηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων:

α) Επιθεώρηση και λήψη μετρήσεων ανοχής των εξής συστημάτων, εφόσον διατίθενται:

αα) πηδαλίων,

ββ) αξόνων, κωνικών, σφηνοδρόμων και τριβέων,

γγ) ελίκων σταθερού βήματος (conventional type),

δδ) ελίκων μεταβλητού βήματος και επιθεώρηση της βάσης του σώματος αυτών,

εε) υδροπροωθητήρων,

στστ) πτερυγίων σταθεροποίησης (T-foils),

β) εφοδιασμό των κυρίων μηχανών πρόωσης και ηλεκτρογεννητριών με σωληνώσεις παροχής καυσίμου διπλού τοιχώματος μετά τις αντλίες πετρελαίου, καθώς και με δεξαμενή περισυλλογής διαρροών καυσίμου που διαθέτει οπτική και ηχητική ένδειξη στο μηχανοστάσιο του πλοίου, καθώς και, εφόσον το πλοίο διαθέτει σύστημα τηλεχειρισμού, στη γέφυρα αυτού. Επίσης εφοδιασμό των κυρίων μηχανών πρόωσης και των ηλεκτρομηχανών ισχύος μικρότερης των 375 Kilowatts (KW) με προφυλακτήρες για την αποφυγή περιπτώσεων διαρροής πετρελαίου προς τους οχετούς εξαγωγής καυσαερίων. Τα ανωτέρω δεν απαιτούνται για πλοία των οποίων οι οχετοί εξαγωγής καυσαερίων είναι ψυχόμενοι.

3. Η αρχική επιθεώρηση συμμόρφωσης πλοίου που εφοδιάζεται με ΠΑΤΣ περιλαμβάνει στον τομέα ενδιαίτησης – υγιεινής τον έλεγχο λειτουργίας κλιματισμού των κλειστών χώρων επιβατών με κατάλληλη εγκατάσταση κατά τη χειμερινή και θερινή περίοδο. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην ψύξη, πρέπει να επιτυγχάνονται οι τιμές οι οποίες αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 11 του Π.δ. 44/2011 (Α΄ 110), όπως ισχύει κάθε φορά. Σε ό,τι αφορά στη θέρμανση, πρέπει να επιτυγχάνεται ελάχιστη θερμοκρασία είκοσι βαθμών Κελσίου (20ο C) κατά τη χειμερινή περίοδο.

Το δίκαιο ακινήτων στην ολομέλεια του Αρείου Πάγου-Σειρά Συλλογές Νομολογίας ΕπΑΚ Νο 1

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εγχειρίδιο Πολιτικής Δικονομίας - 4η έκδοση

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΑ​

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΑΣ