logo-print

Άρθρο 10 - Κοινή Υπουργική Απόφαση 116821/6.11.2017 - Διορισμός Συντονιστή

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

06/11/2017

Κωδικοποιημένο
Διοικητικό Δικονομικό Δίκαιο
Διοικητικό Δικονομικό Δίκαιο

1. Η ΕΓΔΙΧ μέσω του Συστήματος, τηρεί Μητρώο Πιστοποιημένων Συντονιστών, με τα εξής στοιχεία: Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Ονοματεπώνυμο/ Πατρώνυμο, Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Πόλη, Περιφερειακή Ενότητα, Περιφέρεια), Σταθερό τηλέφωνο, Κινητό τηλέφωνο και Ηλεκτρονική διεύθυνση.

2. Το Σύστημα, εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την οριστική υποβολή της αίτησης και εφόσον αυτή δεν έχει τεθεί σε κατάσταση διμερούς διαπραγμάτευσης, επιλέγει αυτόματα και με τυχαίο τρόπο συντονιστή της διαδικασίας από το μητρώο συντονιστών. Στο σημείο αυτό ο διαχειριστής της ΕΓΔΙΧ, έχει τη δυνατότητα να διακόψει την αυτόματη ανάθεση των αιτήσεων σε συντονιστές, για λόγους διαχείρισης της ροής των αιτήσεων από τους πιστωτές, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 7 ν. 4469/2017.

3. Ειδικότερα για την επιλογή του συντονιστή λαμβάνονται υπόψη οι παρακάτω κανόνες:

α) Η έδρα του συντονιστή πρέπει να βρίσκεται εντός της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία έχει την έδρα του ο οφειλέτης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εγγεγραμμένος συντονιστής με έδρα εντός της Περιφερειακής Ενότητας, στην οποία έχει την έδρα του ο οφειλέτης, ο συντονιστής πρέπει να βρίσκεται εντός της διοικητικής περιφέρειας στην οποία έχει την έδρα του ο οφειλέτης.

β) Δεν επιτρέπεται ο ΑΦΜ του συντονιστή να περιλαμβάνεται στην αίτηση του οφειλέτη.

γ) Δεν επιτρέπεται ο διορισμός ως συντονιστή του ίδιου προσώπου σε περισσότερες από μία αιτήσεις, αν προηγουμένως δεν έχει εξαντληθεί η δυνατότητα διορισμού των λοιπών εγγεγραμμένων με έδρα την Περιφερειακή Ενότητα ή τη Διοικητική Περιφέρεια εντός της οποίας έχει την έδρα του ο οφειλέτης (η σε περίπτωση που δεν υπάρχει εγγεγραμμένος συντονιστής με έδρα εντός της Περιφερειακής Ενότητας, στην οποία έχει την έδρα του ο οφειλέτης).

4. Συμπληρωματικά για την επιλογή του συντονιστή λαμβάνονται υπόψη:

α) Ο αριθμός των υποθέσεων που έχουν ανατεθεί και βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

β) Ο αριθμός των υποθέσεων για τις οποίες ο συντονιστής έχει αποποιηθεί το διορισμό του.

5. Το Σύστημα ειδοποιεί το Συντονιστή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ότι έχει επιλεγεί για τη διαχείριση μιας υπόθεσης.

Η ενημέρωση περιλαμβάνει:

α) Βασικά στοιχεία του οφειλέτη, ήτοι τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του οφειλέτη, τον Τύπο οφειλέτη (φυσικό ή νομικό πρόσωπο), Επωνυμία (για νομικά πρόσωπα) ή Ονοματεπώνυμο/Πατρώνυμο (για φυσικά πρόσωπα), και Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Πόλη, Περιφερειακή Ενότητα, Περιφέρεια).

β) Βασικά στοιχεία των εταιρειών που έχει διαδεχθεί ο οφειλέτης ήτοι τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου παλαιάς επιχείρησης, τον Τύπο επιχείρησης, Επωνυμία.

γ) Βασικά στοιχεία του συνοφειλέτη ήτοι τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του συνοφειλέτη, τον Τύπο συνοφειλέτη (φυσικό ή νομικό πρόσωπο), Επωνυμία (για νομικά πρόσωπα) ή Ονοματεπώνυμο/Πατρώνυμο (για φυσικά πρόσωπα), και Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Πόλη, Περιφερειακή Ενότητα, Περιφέρεια).

δ) Βασικά στοιχεία των πιστωτών, ήτοι τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του πιστωτή, τον τύπο πιστωτή (φυσικό ή νομικό πρόσωπο), Επωνυμία (για νομικά πρόσωπα) ή Ονοματεπώνυμο/Πατρώνυμο (για φυσικά πρόσωπα), και διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Πόλη).

6. Ο Συντονιστής εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών, εισέρχεται στην ιστοσελίδα της ΕΓΔΙΧ και επιλέγει το Σύστημα, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 της παρούσας. Το Σύστημα εμφανίζει σχετική ένδειξη για την εισαγωγή των προσωπικών διαπιστευτηρίων του TAXISnet (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης), επιλέγοντας τον ρόλο του Συντονιστή. Στη συνέχεια, εμφανίζει την οθόνη με τις υποθέσεις που του έχουν ανατεθεί, και αυτός αποδέχεται ή αποποιείται το διορισμό του.

7. Σε περίπτωση που ο συντονιστής αποποιηθεί το διορισμό του ή δεν εισέλθει στο σύστημα εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών, το Σύστημα επιλέγει και ειδοποιεί νέο συντονιστή. Σε περίπτωση που εξαντληθεί το σύνολο των συντονιστών με έδρα εντός της Περιφερειακής Ενότητας ή της Διοικητικής Περιφέρειας, στην οποία έχει την έδρα του ο οφειλέτης, χωρίς να επιτευχθεί ο διορισμός συντονιστή, ο διαχειριστής της ΕΓΔΙΧ επιλέγει και ειδοποιεί συντονιστή, μέσω του Συστήματος.

8. Εάν ο συντονιστής αποδεχθεί το διορισμό του, το Σύστημα:

α) παρέχει πρόσβαση προκειμένου να επεξεργαστεί την αίτηση και τα συνοδευτικά έγγραφα.

β) εμφανίζει την ένδειξη: «Ο συντονιστής φέρει υποχρέωση εχεμύθειας ως προς την ύπαρξη και το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων. Η δημοσίευση ή κάθε άλλη κοινοποίηση σε τρίτους εμπιστευτικών πληροφοριών ή πληροφοριών σχετικά με τις διαπραγματεύσεις χωρίς την προηγούμενη γραπτή συναίνεση του συνόλου των συμμετεχόντων στη διαπραγμάτευση απαγορεύεται».

γ) ειδοποιεί τον οφειλέτη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι ο συγκεκριμένος συντονιστής έχει διοριστεί για την υπόθεση του. Η ενημέρωση περιλαμβάνει: Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) συντονιστή, Ονοματεπώνυμο/Πατρώνυμο, Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Πόλη, Περιφερειακή Ενότητα, Περιφέρεια), Σταθερό τηλέφωνο, Κινητό τηλέφωνο και Ηλεκτρονική διεύθυνση.

9. Ο συντονιστής ελέγχει την πληρότητα της αίτησης και των συνοδευτικών εγγράφων εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών. Σε περίπτωση που η αίτηση του οφειλέτη δεν είναι πλήρης, ο συντονιστής μέσω του Συστήματος:

α) καλεί τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να καταθέσει εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών τα απαραίτητα έγγραφα/ δικαιολογητικά και

β) ενημερώνει την κατάσταση της αίτησης προκειμένου να τροποποιηθεί από τον οφειλέτη. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία αποστολής της ενημέρωσης προς τον οφειλέτη.

10. Στη συνέχεια, ο οφειλέτης εισέρχεται στο Σύστημα όπου προβαίνει στις ακόλουθες ενέργειες:

α) αποκτά πρόσβαση στην αίτηση, με δικαιώματα τροποποίησης των στοιχείων που έχουν υποδειχθεί από το συντονιστή,

β) εκτελεί διορθώσεις/προσθήκες και

γ) επιλέγει την οριστική υποβολή των συμπληρωματικών στοιχείων.

11. Ο συντονιστής ελέγχει εκ νέου την πληρότητα της αίτησης και των συνοδευτικών εγγράφων. Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν έχει προβεί στη διόρθωση της αίτησης/ συμπλήρωση των ζητούμενων δικαιολογητικών και έχει παρέλθει η προθεσμία των πέντε (5) εργασίμων ημερών, η διαδικασία θεωρείται περαιωθείσα ως άκαρπη, με τις συνέπειες που προβλέπονται στο άρθρο 4 παρ. 1 και 2 ν. 4469/2017. Στη συνέχεια ο συντονιστής, συντάσσει πρακτικό αποτυχίας, το φορτώνει στο Σύστημα και ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

12. Σε περίπτωση που ο οφειλέτης έχει προβεί στη διόρθωση της αίτησης ή συμπλήρωση των ζητούμενων δικαιολογητικών και δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των πέντε (5) εργασίμων ημερών, ο συντονιστής μέσω του Συστήματος επιβεβαιώνει την πληρότητα της αίτησης και εκδίδει βεβαίωση με την οποία πιστοποιεί την πληρότητα της αίτησης. Η βεβαίωση πληρότητας της αίτησης, παράγεται ηλεκτρονικά, μέσω του Συστήματος, ενώ στη συνέχεια, ο συντονιστής ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

Η απόλυση υπό όρο στην ποινική νομοθεσία των ναρκωτικών

ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΉΜΕΣ / ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΠΑΛΝΑΚΟΣ

Πολυκώδικας - Απρίλιος 2023

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ