logo-print

Άρθρο 17 - Κοινή Υπουργική Απόφαση 116821/6.11.2017 - Διερεύνηση της δυνατότητας αναδιάρθρωσης οφειλών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

06/11/2017

Κωδικοποιημένο
Το δίκαιο της απόδειξης στις διοικητικές διαφορές ουσίας (XXII & 327)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ

Το δίκαιο της απόδειξης στις διοικητικές διαφορές ουσίας (XXII & 327)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ

1. Στην περίπτωση κατά την οποία ο διορισμός εμπειρογνώμονα είναι προαιρετικός, εφόσον παρέλθει άπρακτη η 5ήμερη προθεσμία για το διορισμό αυτού, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος καλεί τους συμμετέχοντες πιστωτές εντός ενός (1) μηνός να υποβάλουν αντιπροτάσεις. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα τη δυνατότητα υποβολής αντιπροτάσεων.

2. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τους συμμετέχοντες πιστωτές.

3. Οι συμμετέχοντες πιστωτές καταχωρούν ή φορτώνουν στο σύστημα την αντιπρόταση τους για τον τρόπο ρύθμισης των οφειλών του οφειλέτη. Οι αντιπροτάσεις θα πρέπει να περιέχουν κατ" ελάχιστο τα κάτωθι στοιχεία, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 8 παρ. 5 ν. 4469/2017:

α) Τα βασικά συμπεράσματα σχετικά με τη βιωσιμότητα της επιχείρησης,

β) την αξία ρευστοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη και των συνοφειλετών που έχουν υποβάλει την αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη, εφόσον ο πιστωτής που υποβάλλει την αντιπρόταση δεν συναινεί με την αξία ρευστοποίησης που έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες,

γ) ένδειξη εάν το συνολικό ποσό που προτείνει να καταβληθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες που έχει υποβάλει αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη για την αποπληρωμή των οφειλών του, καταγράφεται σε μηνιαία ή ετήσια βάση (λίστα τιμών),

δ) το συνολικό ποσό που προτείνει να καταβληθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες που έχει υποβάλει αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη για την αποπληρωμή των οφειλών του και

ε) πίνακα καταβολών ανά πιστωτή ο οποίος περιλαμβάνει τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) πιστωτή, το Συνολικό ποσό, και την περιγραφή πρότασης αναδιάρθρωσης.

4. Με τη λήξη της προθεσμίας ενός (1) μήνα για την υποβολή αντιπροτάσεων, ο συντονιστής μέσω του Συστήματος, ελέγχει εάν υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις από τους συμμετέχοντες πιστωτές.

5. Σε περίπτωση που δεν υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τους συμμετέχοντες πιστωτές και τον οφειλέτη και καλεί τους συμμετέχοντες πιστωτές σε ψηφοφορία εντός πέντε (5) ημερών επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα την ψηφοφορία επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη.

6. Οι συμμετέχοντες πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να καταχωρήσουν την ψήφο τους. Ο συντονιστής μέσω του Συστήματος, και συγκεκριμένα του πεδίου «Ποσοστό συμμετεχόντων» και «Ποσοστό συμμετεχόντων με ειδικό προνόμιο» του συγκεντρωτικού πίνακα οφειλών ελέγχει αν οι συμμετέχοντες πιστωτές που αποδέχονται την πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώνουν το 60% των συμμετεχόντων πιστωτών στους οποίους περιλαμβάνεται ποσοστό 40% των συμμετεχόντων πιστωτών με ειδικό προνόμιο.

7. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 8 της παρούσας.

8. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία θεωρείται περαιωθείσα ως άκαρπη. Στη συνέχεια ο συντονιστής συντάσσει πρακτικό αποτυχίας, το φορτώνει στο Σύστημα και ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

9. Σε περίπτωση που υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις από τους συμμετέχοντες πιστωτές, ο συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τον οφειλέτη και τους συμμετέχοντες πιστωτές για την υποβολή αντιπροτάσεων και τους καλεί εντός δεκαπέντε (15) ημερών να προτείνουν συγκεκριμένες τροποποιήσεις επί των αντιπροτάσεων. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα τη δυνατότητα υποβολής τροποποιήσεων επί των αντιπροτάσεων. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τον οφειλέτη και τους συμμετέχοντες πιστωτές.

10. Οι συμμετέχοντες πιστωτές και ο οφειλέτης έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να υποβάλουν τροποποιήσεις επί των αντιπροτάσεων. Με τη λήξη της προθεσμίας των δεκαπέντε (15) ημερών για τροποποίηση αντιπροτάσεων, ο Συντονιστής μέσω του Συστήματος, ελέγχει εάν υποβλήθηκαν τροποποιήσεις αντιπροτάσεων από τους συμμετέχοντες πιστωτές και τον οφειλέτη.

11. Στη συνέχεια, ο συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τον οφειλέτη για την υποβολή τροποποιήσεων επί των αντιπροτάσεων και τον καλεί εντός δέκα (10) ημερών να δηλώσει αν αποδέχεται μία ή περισσότερες αντιπροτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικές ή τροποποιημένες). Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα τη δυνατότητα έγκρισης/απόρριψης των αντιπροτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικών ή τροποποιημένων) που έχουν υποβληθεί.

12. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τον οφειλέτη. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στο Σύστημα και να εγκρίνει/ απορρίψει τις υποβληθείσες αντιπροτάσεις (αρχικές ή τροποποιημένες). Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν αποδέχεται καμία αντιπρόταση αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχική ή τροποποιημένη) και έχει παρέλθει η προθεσμία δέκα (10) ημερών, ο συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τους συμμετέχοντες πιστωτές και τους καλεί σε ψηφοφορία εντός πέντε (5) ημερών επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα την ψηφοφορία επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη.

13. Οι συμμετέχοντες πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να καταχωρήσουν την ψήφο τους. Ο συντονιστής μέσω του Συστήματος, και συγκεκριμένα του πεδίου «Ποσοστό συμμετεχόντων» και «Ποσοστό συμμετεχόντων με ειδικό προνόμιο» του συγκεντρωτικού πίνακα οφειλών ελέγχει αν οι συμμετέχοντες πιστωτές που αποδέχονται την πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώνουν το 60% των συμμετεχόντων πιστωτών στους οποίους περιλαμβάνεται ποσοστό 40% των συμμετεχόντων πιστωτών με ειδικό προνόμιο.

14. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 8 της παρούσας.

15. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία θεωρείται περαιωθείσα ως άκαρπη. Στην περίπτωση αυτή ο Συντονιστής συντάσσει πρακτικό αποτυχίας, το φορτώνει στο Σύστημα και ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

16. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στο Σύστημα και να εγκρίνει/ απορρίψει τις υποβληθείσες αντιπροτάσεις (αρχικές ή τροποποιημένες). Σε περίπτωση που ο οφειλέτης αποδέχεται μία ή περισσότερες αντιπροτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικές ή τροποποιημένες) και έχει παρέλθει η προθεσμία δέκα (10) ημερών, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 1 (β) της παρούσας.

17. Στην περίπτωση κατά την οποία είναι υποχρεωτικός ο διορισμός εμπειρογνώμονα, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος:

α) καλεί τον εμπειρογνώμονα να υποβάλει εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών:

i. αξιολόγηση βιωσιμότητας του οφειλέτη,

ii. σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών και

iii. επαλήθευση απαιτήσεων, η ύπαρξη ή το ύψος των οποίων αμφισβητείται, όπως του έχουν ανατεθεί, και

β) ενημερώνει σχετικά τους συμμετέχοντες πιστωτές και τον οφειλέτη.

Ταυτόχρονα ενεργοποιεί τη δυνατότητα υποβολής παραδοτέων από τον εμπειρογνώμονα.

18. Ο εμπειρογνώμονας εισέρχεται στην ιστοσελίδα της ΕΓΔΙΧ και επιλέγει την πρόσβαση στο Σύστημα, μέσω της σχετικής σήμανσης. Το Σύστημα εμφανίζει την ένδειξη για την εισαγωγή των προσωπικών διαπιστευτηρίων του TAXISnet (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης), επιλέγοντας τον ρόλο του εμπειρογνώμονα. Στη συνέχεια εμφανίζει την οθόνη με τις υποθέσεις που έχουν ανατεθεί στον εμπειρογνώμονα. Ο εμπειρογνώμονας επιλέγει την αίτηση και αποκτά πρόσβαση στα απαιτούμενα έγγραφα/στοιχεία (αίτηση, συνοδευτικά έγγραφα κ.λπ.).

19. Με την παρέλευση της προθεσμίας των τριάντα (30) εργάσιμων ημερών, ο εμπειρογνώμονας:

α) φορτώνει στο σύστημα:

i. την αξιολόγηση βιωσιμότητας του οφειλέτη,

ii. το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών και

iii. την επαλήθευση απαιτήσεων, η ύπαρξη ή το ύψος των οποίων αμφισβητείται, όπως του έχουν ανατεθεί, και

β) καταχωρεί στο σύστημα τα παρακάτω στοιχεία:

i. Τα βασικά συμπεράσματα σχετικά με τη βιωσιμότητα της επιχείρησης,

ii. την αξία ρευστοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη και των συνοφειλετών που έχουν υποβάλει την αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη, εφόσον ο πιστωτής που υποβάλλει την αντιπρόταση δεν συναινεί με την αξία ρευστοποίησης που έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες,

iii. ένδειξη εάν το συνολικό ποσό που προτείνει να καταβληθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες που έχει υποβάλει αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη για την αποπληρωμή των οφειλών του, καταγράφεται σε μηνιαία ή ετήσια βάση (λίστα τιμών),

iv. Το συνολικό ποσό που προτείνει να καταβληθεί από τον οφειλέτη και τους συνοφειλέτες που έχει υποβάλει αίτηση από κοινού με τον οφειλέτη για την αποπληρωμή των οφειλών του και

v. πίνακα καταβολών ανά πιστωτή ο οποίος περιλαμβάνει τα παρακάτω πεδία: Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) πιστωτή, Συνολικό ποσό, Περιγραφή πρότασης αναδιάρθρωσης.

20. Το Σύστημα ενημερώνει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το Συντονιστή για την υποβολή των παραδοτέων του εμπειρογνώμονα.

21. Σε περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί επαλήθευση αμφισβητούμενων απαιτήσεων, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο 22 του παρόντος άρθρου.

22. Σε περίπτωση που έχει υποβληθεί επαλήθευση αμφισβητούμενων απαιτήσεων, από τον εμπειρογνώμονα, ο Συντονιστής μέσω του Συστήματος προσδιορίζει το τελικό ποσό της οφειλής και ενημερώνει το πεδίο «Τελικό ποσό οφειλής», του πίνακα ανάλυσης οφειλών.

23. Σε περίπτωση που η τιμή του πεδίου «Τελικό ποσό οφειλής», του πίνακα ανάλυσης οφειλών, μεταβληθεί για οποιαδήποτε οφειλή, το Σύστημα επαναλαμβάνει τη διαδικασία των παρ. 8-10 του άρθρου 11 του παρόντος. Εάν από την επανάληψη των διαδικασιών αυτών, δεν προκύψει είτε πρακτικό αποτυχίας της διαδικασίας ή διμερής διαπραγμάτευση, η διαδικασία συνεχίζεται στο επόμενο βήμα.

24. Ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τον οφειλέτη και τους συμμετέχοντες πιστωτές για την υποβολή των παραδοτέων του εμπειρογνώμονα και

α) σε περίπτωση μεγάλης επιχείρησης καλεί:

i. τον οφειλέτη εντός δυο (2) μηνών να δηλώσει αν αποδέχεται το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα και

ii. τους συμμετέχοντες πιστωτές εντός δυο (2) μηνών να λάβουν απόφαση επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα ή να υποβάλουν αντιπροτάσεις. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα: (αα) τη δυνατότητα έγκρισης/απόρριψης του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα που έχει υποβληθεί, (ββ) την ψηφοφορία επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα και (γγ) τη δυνατότητα υποβολής αντιπροτάσεων,

β) σε περίπτωση μικρής επιχείρησης καλεί:

i. τον οφειλέτη εντός ενός (1) μήνα να δηλώσει αν αποδέχεται το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα (εφόσον έχει υποβληθεί) και

ii. τους συμμετέχοντες πιστωτές εντός ενός (1) μήνα να λάβουν απόφαση επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα ή να υποβάλουν αντιπροτάσεις. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα: (αα) τη δυνατότητα έγκρισης/απόρριψης του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα που έχει υποβληθεί, (ββ) την ψηφοφορία επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα και (γγ) τη δυνατότητα υποβολής αντιπροτάσεων.

25. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τον οφειλέτη και την ημερομηνία ενημέρωσης προς τους συμμετέχοντες.

26. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στο Σύστημα και να εγκρίνει/απορρίψει το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα. Οι συμμετέχοντες πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να υποβάλουν αντιπροτάσεις. Με τη λήξη της προθεσμίας ενός (1) μήνα (στην περίπτωση των μικρών επιχειρήσεων) ή δυο (2) μηνών (στην περίπτωση των μεγάλων επιχειρήσεων) για τη λήψη απόφασης επί του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα ή την υποβολή αντιπροτάσεων, ο Συντονιστής μέσω του Συστήματος, ελέγχει εάν τυχόν σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη καθώς και εάν υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις από τους συμμετέχοντες πιστωτές.

27. Σε περίπτωση που δεν υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις και δεν υποβλήθηκε ή δεν έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τους συμμετέχοντες πιστωτές και τον οφειλέτη και καλεί τους συμμετέχοντες πιστωτές εντός πέντε (5) ημερών εάν είναι μικρές επιχειρήσεις, ή δέκα (10) ημερών εάν είναι μεγάλες επιχειρήσεις σε ψηφοφορία επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα την ψηφοφορία επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη.

28. Οι συμμετέχοντες πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να καταχωρήσουν την ψήφο τους. Ο συντονιστής μέσω του Συστήματος, και συγκεκριμένα του πεδίου «Ποσοστό συμμετεχόντων» και «Ποσοστό συμμετεχόντων με ειδικό προνόμιο» του συγκεντρωτικού πίνακα οφειλών ελέγχει αν οι συμμετέχοντες πιστωτές που αποδέχονται την πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώνουν το 60% των συμμετεχόντων πιστωτών στους οποίους περιλαμβάνεται ποσοστό 40% των συμμετεχόντων πιστωτών με ειδικό προνόμιο.

29. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 8 της παρούσας.

30. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία θεωρείται περαιωθείσα ως άκαρπη. Στη συνέχεια ο συντονιστής συντάσσει πρακτικό αποτυχίας, το φορτώνει στο Σύστημα και ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

31. Σε περίπτωση που δεν υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις και έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα, η διαδικασία συνεχίζεται στη διαδικασία της ψηφοφορίας, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 Παρ. 1 (α) της παρούσας.

32. Σε περίπτωση που υποβλήθηκαν αντιπροτάσεις από τους συμμετέχοντες πιστωτές, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τον οφειλέτη και τους συμμετέχοντες πιστωτές για την υποβολή αντιπροτάσεων και τους καλεί εντός δεκαπέντε (15) ημερών να προτείνουν συγκεκριμένες τροποποιήσεις επί των αντιπροτάσεων. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα τη δυνατότητα υποβολής τροποποιήσεων επί των αντιπροτάσεων. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τον οφειλέτη και τους συμμετέχοντες πιστωτές.

33. Οι συμμετέχοντες πιστωτές και ο οφειλέτης έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να υποβάλουν τροποποιήσεις επί των αντιπροτάσεων. Με τη λήξη της προθεσμίας των δεκαπέντε (15) ημερών για τροποποίηση αντιπροτάσεων, ο Συντονιστής μέσω του Συστήματος, ελέγχει εάν υποβλήθηκαν τροποποιήσεις αντιπροτάσεων από τους συμμετέχοντες πιστωτές και τον οφειλέτη. Στην περίπτωση αυτή, ο συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος, ενημερώνει τον οφειλέτη για την υποβολή τροποποιήσεων επί των αντιπροτάσεων και τον καλεί εντός δέκα (10) ημερών να δηλώσει αν αποδέχεται μία ή περισσότερες αντιπροτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικές ή τροποποιημένες). Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα τη δυνατότητα έγκρισης/απόρριψης των αντιπροτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικών ή τροποποιημένων) που έχουν υποβληθεί. Το Σύστημα καταγράφει την ημερομηνία ενημέρωσης προς τον οφειλέτη.

34. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στο Σύστημα και να εγκρίνει/απορρίψει τις υποβληθείσες αντιπροτάσεις (αρχικές ή τροποποιημένες). Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν αποδέχεται καμία αντιπρόταση αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχική ή τροποποιημένη) και δεν υποβλήθηκε ή δεν έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα και έχει παρέλθει η προθεσμία δέκα (10) ημερών, ο Συντονιστής με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος ενημερώνει τους συμμετέχοντες πιστωτές και τους καλεί σε ψηφοφορία εντός πέντε (5) ημερών επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη. Ταυτόχρονα ενεργοποιεί στο σύστημα την ψηφοφορία επί της αρχικής πρότασης ρύθμισης του οφειλέτη.

35. Οι συμμετέχοντες πιστωτές έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο Σύστημα και να καταχωρήσουν την ψήφο τους. Ο συντονιστής μέσω του Συστήματος, και συγκεκριμένα με βάση τα πεδία «Ποσοστό συμμετεχόντων» και «Ποσοστό συμμετεχόντων με ειδικό προνόμιο», του συγκεντρωτικού πίνακα οφειλών, ελέγχει αν οι συμμετέχοντες πιστωτές που αποδέχονται την πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώνουν το 60% των συμμετεχόντων πιστωτών στους οποίους περιλαμβάνεται ποσοστό 40% των συμμετεχόντων πιστωτών με ειδικό προνόμιο.

36. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία συνεχίζεται στη διαδικασία της ψηφοφορίας, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 Παρ. 8 της παρούσας.

37. Σε περίπτωση που η πρόταση ρύθμισης του οφειλέτη δεν συγκεντρώσει την απαιτούμενη πλειοψηφία, η διαδικασία θεωρείται περαιωθείσα ως άκαρπη. Στη συνέχεια ο συντονιστής. Στη συνέχεια ο συντονιστής, συντάσσει πρακτικό αποτυχίας, το φορτώνει στο Σύστημα και ενημερώνει τον οφειλέτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω του Συστήματος.

38. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εισέλθει στο Σύστημα και να εγκρίνει/απορρίψει τις υποβληθείσες αντιπροτάσεις (αρχικές ή τροποποιημένες). Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν αποδέχεται καμία αντιπρόταση αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχική ή τροποποιημένη) και έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα και έχει παρέλθει η προθεσμία δέκα (10) ημερών, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 1 (α) της παρούσας.

39. Σε περίπτωση που ο οφειλέτης αποδέχεται μία ή περισσότερες αντιπροτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών (αρχικές ή τροποποιημένες, στις οποίες περιλαμβάνονται και τυχόν τροποποιήσεις αντιπροτάσεων που υποβλήθηκαν εμπρόθεσμα από τον οφειλέτη) και έχει παρέλθει η προθεσμία δέκα (10) ημερών ανεξάρτητα με το αν υποβλήθηκε ή έγινε αποδεκτό από τον οφειλέτη το σχέδιο αναδιάρθρωσης οφειλών του εμπειρογνώμονα, η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 19 παρ. 1 (β) της παρούσας.

H διεθνής δικαιοδοσία διασυνοριακών διάφορων εταιριών κατά τον κανονισμό 1215/2012 - ΠΠΠ Νο 7 -
Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

send