Με την επιφύλαξη του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 12, ο ταξιδιώτης έχει το δικαίωμα να επικοινωνεί κατευθείαν με τον πωλητή μέσω του οποίου αγόρασε το πακέτο, υποβάλλοντας μηνύματα, αιτήματα ή καταγγελίες σχετικά με την εκτέλεση του πακέτου. Ο πωλητής διαβιβάζει αυτά τα μηνύματα, αιτήματα ή καταγγελίες στον διοργανωτή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.
Η ημερομηνία παραλαβής των μηνυμάτων, αιτημάτων ή καταγγελιών από τον πωλητή, αποτελεί τη βάση υπολογισμού για τη συμμόρφωση με τις προθεσμίες ή τις περιόδους παραγραφής και για τον διοργανωτή.