Στον ταξιδιώτη που αντιμετωπίζει πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που προβλέπονται στην παράγραφο 7 του άρθρου 12, ο διοργανωτής παρέχει κατάλληλη συνδρομή, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, ιδίως δε με τους εξής τρόπους:
α) με την παροχή κατάλληλων πληροφοριών για τις υπηρεσίες υγείας, τις τοπικές αρχές και την προξενική συνδρομή και
β) με την παροχή συνδρομής στον ταξιδιώτη για τη διευκόλυνση της εξ αποστάσεως επικοινωνίας και την εξεύρεση εναλλακτικών ταξιδιωτικών διακανονισμών.
Ο διοργανωτής δύναται να επιβάλει εύλογη χρέωση για τέτοιου είδους συνδρομή σε περίπτωση που το πρόβλημα προκλήθηκε από πρόθεση ή αμέλεια του ταξιδιώτη. Η χρέωση αυτή δεν μπορεί να υπερβαίνει σε καμία περίπτωση το πραγματικό κόστος που επωμίστηκε ο διοργανωτής.