Online διαφήμιση: Νομοθετικό πλαίσιο, αντιλήψεις χρηστών και πρακτικές επιχειρήσεων
Παρουσίαση αποτελεσμάτων από την ερευνητική ομάδα του έργου Online Behavioral Advertising and Microtargeting Activities (O.B.A.M.A.)
Η ερευνητική ομάδα του έργου Online Behavioral Advertising and Microtargeting Activities (O.B.A.M.A.) σας προσκαλεί στην εκδήλωση λήξης του έργου, με τίτλο:
Online διαφήμιση: Νομοθετικό πλαίσιο, αντιλήψις χρηστών και πρακτικές επιχειρήσεων
Η εκδήλωση απευθύνεται σε φοιτητές νομικής, δικηγόρους, δικηγορικά γραφεία, ακαδημαϊκούς, εταιρείες, επαγγελματίες και επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ με ενδιαφέρον για την online διαφήμιση.
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί αναλυτικά το διετές ερευνητικό έργο [Ο.Β.Α.Μ.Α.- 4246], το οποίο χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της "2ης Προκήρυξης Ερευνητικών Έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση Μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών".
Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν μια επισκόπηση του νομικού πλαισίου, τα ευρήματα από τις έρευνες καταναλωτών και επιχειρήσεων, καθώς και τα τελικά συμπεράσματα και τις κατευθυντήριες γραμμές για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και τις ρυθμιστικές αρχές.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 17 Ιουλίου 2024, στο Innovathens (Τεχνόπολη, Δήμος Αθηναίων) από τις 17:30 έως τις 21:00.
Σημαντική σημείωση: Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για τη συμμετοχή στην εκδήλωση.
Θα ενημερωθείτε για την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 12 Ιουλίου.
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για την εκδήλωση εδώ.