logo-print

Άρθρο 1 - Προεδρικό Διάταγμα 5/2015 - Σκοπός - Πεδίο Εφαρμογής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

13/01/2015

Κωδικοποιημένο
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο

1. Σκοπός του παρόντος είναι ο καθορισμός πρόσθετων διαδικασιών ελέγχου, όρων και προϋποθέσεων για τη δρομολόγηση επιβατηγών και επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων που έχουν συμπληρώσει ηλικία:

α) τριάντα (30) ετών, από το έτος καθέλκυσής τους, για να δραστηριοποιούνται μεταξύ των λιμένων της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος καθώς και μεταξύ νησιωτικών λιμένων της, σύμφωνα με την περίπτωση γ’ της παραγράφου 2 του άρθρου τρίτου του Ν. 2932/2001,

β) τριάντα πέντε (35) ετών, από το έτος καθέλκυσής τους, για να δραστηριοποιούνται μεταξύ ηπειρωτικών λιμένων σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 164 του Ν.Δ. 187/1973 «Περί Κώδικος δημοσίου ναυτικού δικαίου».

2. Οι διατάξεις του παρόντος διατάγματος εφαρμόζονται στα επιβατηγά και επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, τα οποία δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της συναφούς με τα ρυθμιζόμενα ζητήματα κοινοτικής νομοθεσίας και τα οποία υποχρεούνται σε εφοδιασμό με Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (ΠΓΕ), για την εκτέλεση πλόων μέχρι είκοσι (20) ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή.

Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Στρατιωτικό Ποινικό Δίκαιο 10η έκδοση καλλιτεχνικό
send