logo-print

Αλλάζει το καθεστώς στη διαφημιστική αγορά

Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων
Η διακριτική εξουσία του δικαστηρίου στη δίκη των ασφαλιστικών μέτρων ΕΠολΔ 31

Μια εξαιρετικά σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιείται εφεξής η διαφημιστική δαπάνη και συνακόλουθα στον τρόπο που θα διανέμεται η διαφημιστική πίτα, φέρνει τροπολογία που κατατέθηκε αιφνιδίως χθες σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με την τροπολογία οι διαφημιζόμενοι θα τιμολογούνται υποχρεωτικά απευθείας από τα ΜΜΕ χωρίς τη μεσολάβηση της διαφημιστικής εταιρείας, κάτι που όπως αναφέρεται στο κείμενο της τροπολογίας θα επιβάλλει πλήρη διαφάνεια στις μεταξύ τους συναλλαγές.

Διαβάστε περισσότερα στο capital.gr

Πηγή: capital.gr
Αθέτηση ρήτρας παρεκτάσεως αποκλειστικής διεθνούς δικαιοδοσίας και αποζημιωτική ευθύνη - Σειρά Μελέτες ΕΡΜΕΚ Νο 8

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ

Πολιτειολογία
send