logo-print

Η Luis Vuitton ζητά αποζημίωση ύψους 37.000€ για διάθεση "μαϊμού" προϊόντων της

16/01/2016

16/11/2017

Διαδίκτυο και Δίκαιο Αποδείξεως, 2024
Η προστασία της εμπορικής επωνυμίας και του διακριτικού τίτλου στο χώρο των διακριτικών γνωρισμάτων, 2024

Η γαλλική εταιρεία ειδών πολυτελείας, Louis Vuitton, κινήθηκε νομικά εναντίον τριών ατόμων που έχουν καταδικαστεί το 2014 από Κινέζικο Δικαστήριο για διάθεση πλαστών αντιγράφων των ρούχων, υποδημάτων και τσαντών της εταιρείας σε δημοφιλές διαδικτυακό κατάστημα.

Δικαστήριο της Περιφέρειας του Πεκίνου έκανε δεκτή την αγωγή της εταιρίας, με την οποία ζητούσε από τους τρεις παραβάτες να σταματήσουν να παραβιάζουν τον εμπορικό της σήμα και να καταβάλουν αποζημίωση ύψους 250.000 γουάν (37.000 ευρώ) για την αποκατάσταση της οικονομικής ζημίας που υπέστη.

Οι τρεις κατηγορούμενοι πωλούσαν τα προϊόντα στο Taobao, ένα διαδικτυακό κατάστημα πωλήσεων που φέρνει σε επαφή αγοραστές και πωλητές, παρόμοιο με το eBay ή την Amazon.

Πηγή: reuters.com

Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024
Το προσύμφωνο στο κτηματολογικό δίκαιο - Βιβλιοθήκη Δικαίου Κτηματολογίου Νο 23