logo-print

Ξεκινάει η λειτουργία του μητρώου παρόχων ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών - Έως 22 Οκτωβρίου οι εγγραφές

Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση
Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση

Οι πάροχοι ενδιάμεσων υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών φιλοξενίας) οφείλουν έως τις 22 Οκτωβρίου 2024 να εγγραφούν στο μητρώο της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. 

Για την εγγραφή απαιτείται η υποβολή δήλωσης καταχώρησης στο μητρώο της ΕΕΤΤ, μέσω της εφαρμογής: https://eregistry.eett.gr/.

Σύμφωνα με τις οδηγίες εγγραφής, στο Μητρώο Παρόχων Ενδιάμεσων Υπηρεσιών εγγράφονται πάροχοι ενδιάμεσων υπηρεσιών οι οποίοι έχουν την κύρια εγκατάστασή τους στην Ελλάδα ή των οποίων ο νόμιμος αντιπρόσωπος διαμένει ή είναι εγκατεστημένος στην Ελλάδα, εφόσον στη δεύτερη περίπτωση δεν διαθέτουν εγκατάσταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά προσφέρουν υπηρεσίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Διαβάστε επίσης: Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act): Δημοσιεύθηκε ο Νόμος 5099/2024

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, η εγγραφή νέων παρόχων στο μητρώο γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Eregistry.

Εάν επιθυμείτε να εγγράψετε την επιχείρηση σας στο Μητρώο Παρόχων Ενδιάμεσων Υπηρεσιών, θα πρέπει πρώτα να διαπιστώσετε εάν είναι ήδη εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών της ΕΕΤΤ και αν διαθέτει ενεργούς χρήστες στην εφαρμογή Eregistry.

Για να διαπιστώσετε εάν η επιχείρηση σας είναι ήδη εγγεγραμμένη στο Μητρώο Eπιχειρήσεων και Αδειών της ΕΕΤΤ επιλέξτε τον σύνδεσμο Εγγραφή Επιχείρησης από την κεντρική σελίδα της εφαρμογής https://eregistry.eett.gr.

Μετά την καταχώρηση του ΑΦΜ της επιχείρησης, υπάρχουν τρεις περιπτώσεις:

  • Η επιχείρηση δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο επιχειρήσεων. Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης εγγραφής επιχείρησης με την επιλογή Εγγραφή Επιχείρησης. Για επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα η εγγραφή της επιχείρησης προϋποθέτει τη σύνδεση με την εφαρμογή μέσω των κωδικών TaxisNet της επιχείρησης.
  • Η επιχείρηση είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο επιχειρήσεων και έχει ενεργούς χρήστες. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει ένας από τους ενεργούς χρήστες να συνδεθεί με την εφαρμογή. Για τις επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα παρέχεται η δυνατότητα της διαχείρισης των χρηστών με χρήση των κωδικών TaxisNet της επιχείρησης.
  • Η επιχείρηση υπάρχει στο μητρώο επιχειρήσεων χωρίς να έχει ενεργούς χρήστες. Για τις επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα παρέχεται η δυνατότητα της προσθήκης χρηστών με χρήση των κωδικών TaxisNet της επιχείρησης.

Μη εγγεγραμένοι πάροχοι στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών

1. Στην περίπτωση που η επιχείρηση δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο, θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία της επιχείρησης και των βασικών στοιχείων του διαχειριστή (αίτηση εγγραφής επιχειρήσης).

2. Στην περίπτωση που η εγγραφή της επιχείρησης δεν γίνει με την χρήση των κωδικών TaxisNet, θα πρέπει να επισυνάψετε στην αίτηση, σε ψηφιακή μορφή, αντίγραφο των δύο όψεων του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου του διαχειριστή εφαρμογής. Στην περίπτωση που η αίτηση εγγραφής της επιχείρησης γίνεται με τη χρήση των κωδικών TaxisNet δεν απαιτείται η επισύναψη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου του διαχειριστή.

3. Εάν η εγγραφή της επιχείρησης γίνει χωρίς τη χρήση των κωδικών TaxisNet θα λάβετε, επίσης, σε μορφή pdf, μία προσυμπληρωμένη φόρμα διαχειριστή, η οποία θα πρέπει να επισυναφθεί στην αίτηση τροποποίησης στοιχείων επιχείρησης που θα υποβάλετε σε επόμενο στάδιο.

4. Με τη λήψη του συνθηματικού θα μπορείτε να συνδεθείτε στην εφαρμογή εκπροσωπώντας την επιχείρηση.

5. Επόμενο βήμα: η υποβολή αίτησης τροποποίησης στοιχείων επιχείρησης έτσι ώστε να είστε σε θέση να αιτηθείτε εγγραφή στο μητρώο ενδιάμεσων υπηρεσιών. Στην συγκεκριμένη αίτηση, θα πρέπει να επισυνάψετε τα νομιμοποιητικά έγγραφα της επιχείρησής σας. Για την υποβολή της αίτησης τροποποίησης, απαιτείται να έχουν καταχωρηθεί ο Νόμιμος Εκπρόσωπος (ο οποίος απαιτείται να διαθέτει ΑΦΜ και Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου), η ιστοσελίδα και το μέγεθος της επιχείρησης.

6. Επόμενο βήμα: η υποβολή αίτησης για νέα άδεια: Νέα Αίτηση/Νέα Άδεια/Ενδιάμεσες Υπηρεσίες από το κεντρικό μενού.

Εγγεγραμένοι πάροχοι στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών με ενεργούς χρήστες

1. Εάν η επιχείρηση σας είναι ήδη εγγεγραμένη στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών, θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση τροποποίησης στοιχείων επιχείρησης έτσι ώστε να είστε σε θέση να αιτηθείτε εγγραφή στο μητρώο ενδιάμεσων υπηρεσιών. Στη συγκεκριμένη αίτηση, θα πρέπει να επισυνάψετε τα νομιμοποιητικά έγγραφα της επιχείρησής σας. Για την υποβολή της αίτησης, απαιτείται να έχουν καταχωρηθεί ο Νόμιμος Εκπρόσωπος (ο οποίος απαιτείται να διαθέτει ΑΦΜ και Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου), η ιστοσελίδα και το μέγεθος της επιχείρησης.

2. Επόμενο βήμα: η υποβολή αίτησης για νέα άδεια: Νέα Αίτηση/Νέα Άδεια/Ενδιάμεσες Υπηρεσίες από το κεντρικό μενού.

Εγγεγραμένοι πάροχοι στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Αδειών χωρίς ενεργούς χρήστες

1. Για τις επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα παρέχεται η δυνατότητα της προσθήκης χρηστών με χρήση των κωδικών TaxisNet της επιχείρησης. Για τις επιχειρήσεις εκτός Ελλάδας η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα εγγραφής ενός διαχειριστή. Η επιλογή Εγγραφή Διαχειριστή δίνει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης διαχειριστή για την υφιστάμενη επιχείρηση του μητρώου.

2. Μετά την απόκτηση κωδικών για την εφαρμογή Eregistry, θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση τροποποίησης στοιχείων επιχείρησης έτσι ώστε να είστε σε θέση να αιτηθείτε εγγραφή στο μητρώο ενδιάμεσων υπηρεσιών. Στη συγκεκριμένη αίτηση, θα πρέπει να επισυνάψετε τα νομιμοποιητικά έγγραφα της επιχείρησής σας. Για την υποβολή της αίτησης, απαιτείται να έχουν καταχωρηθεί ο Νόμιμος Εκπρόσωπος (ο οποίος απαιτείται να διαθέτει ΑΦΜ και Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου), η ιστοσελίδα και το μέγεθος της επιχείρησης.

3. Επόμενο βήμα, η υποβολή αίτησης με την επιλογή Νέα Αίτηση/Νέα Άδεια/Ενδιάμεσες Υπηρεσίες από το κεντρικό μενού.

Η εγγραφή της επιχείρησης για τις επιχειρήσεις εντός Ελλάδος γίνεται με τη χρήση των κωδικών TaxisNet. Για την εγγραφή της επιχείρησης εκτός Ελλάδος χωρίς τη χρήση κωδικών TaxisNet, θα πρέπει να επισυναφθεί στην αίτηση, σε ψηφιακή μορφή, αντίγραφο των δύο όψεων του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου του διαχειριστή εφαρμογής.

Υποβολή αίτησης για άδεια Ενδιάμεσων Υπηρεσιών

Τα στοιχεία που θα πρέπει να συμπληρώσετε είναι:

1. Υπηρεσίες που παρέχονται: Επιλέγετε τις υπηρεσίες από τον πίνακα Επιλέξτε παρεχόμενες υπηρεσίες με το εικονίδιο +. Οι αιτούμενες υπηρεσίες παρουσιάζονται στον πίνακα Επιλογές. Η αφαίρεση κάποιας από τις αιτούμενες υπηρεσίες γίνεται με το εικονίδιο -.

2. Γλώσσες επίσημης επικοινωνίας: Επιλέγετε τις γλώσσες από τον πίνακα Διαθέσιμες Γλώσσες με το εικονίδιο +. Οι αιτούμενες γλώσσες παρουσιάζονται στον πίνακα Επιλογές. Η αφαίρεση κάποιας από τις αιτούμενες γλώσσες γίνεται με το εικονίδιο -.

3. Χώρες εντός ΕΕ: Στο πεδίο αυτό, επιλέγετε τις χώρες στις οποίες παρέχει υπηρεσίες η επιχείρηση που εγγράφεται. Οι χώρες επιλέγονται από τον πίνακα Επιλέξτε χώρες εντός ΕΕ με το εικονίδιο +. Οι επιλεγμένες χώρες παρουσιάζονται στον πίνακα Επιλογές. Η αφαίρεση κάποιας χώρας γίνεται με το εικονίδιο -.

4. Στοιχεία επικοινωνίας με το κοινό: Η εφαρμογή δημιουργεί τα στοιχεία επικοινωνίας αντιγράφοντας τα στοιχεία της έδρας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας ειδικά για την παροχή των ενδιάμεσων υπηρεσιών.

5. Στοιχεία εκπροσώπου στην Ελλάδα, όταν η επιχείρηση έχει έδρα εκτός Ελλάδας. Σε αυτή την περίπτωση αν ο εκπρόσωπος είναι Φυσικό Πρόσωπο είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου του εκπροσώπου. Αν ο εκπρόσωπος είναι Νομικό Πρόσωπο, συμπληρώνονται τα στοιχεία του Νομικού Προσώπου και επιπλέον ο Νόμιμος Εκπρόσωπος αυτού (με ΑΦΜ και Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου).

6. Στοιχεία εκπροσώπων ειδικά για την άδεια παροχής ενδιάμεσων υπηρεσιών.

Για την παροχή ενδιάμεσων υπηρεσιών είναι υποχρεωτική η δήλωση:

  • Σημείου επαφής για τους αποδέκτες της υπηρεσίας,
  • Σημείου επαφής για τη διαχείριση κρίσεων και
  • Σημείου επαφής για τις αρμόδιες αρχές των κρατών μελών, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το συμβούλιο.

Ειδικά στην περίπτωση επιχειρήσεων που παρέχουν υπηρεσίες φιλοξενίας θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσετε και Σημείο επαφής για την παραλαβή των εντολών αφαίρεσης τρομοκρατικού περιεχομένου. Για το συγκεκριμένο σημείο επαφής καταχωρείτε μόνο τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το αριθμό τηλεφώνου. Δεν είναι δυνατή υποβολή της αίτησης χωρίς τη δήλωση των συγκεκριμένων τύπων σημείου επαφής.

Για την αποφυγή προβλημάτων κατά την υποβολή της αίτησης, επιλέξτε Έλεγχος στη σελίδα επεξεργασίας της αίτησης πριν από την υποβολή.

Με την επιλογή Υποβολή η αίτηση θα υποβληθεί και θα εξεταστεί από την ΕΕΤΤ.

 

Δείτε τον Κανονισμό Λειτουργίας Μητρώου Παρόχων Ενδιάμεσων Υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένων των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, εδώ.

Οι πρόσφατες τροποποιήσεις στον Ποινικό Κώδικας και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
Η κληρονομική διαδοχή στο κτηματολογικό δίκαιο, 2024