logo-print

Ενημέρωση καταναλωτών σχετικά με θέματα ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων νοικοκυριών

10/04/2014

16/11/2017

Προσφορά 2025
Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής

Την προσοχή των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρύθμισης οφειλών εφιστά με δελτίου τύπου η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, έχουν εντοπιστεί, στα πλαίσια ελέγχων, είτε αυτεπαγγέλτως είτε κατόπιν καταγγελιών, παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές μεμονωμένων ατόμων ή οργανωμένων ομάδων (σωματεία κλπ), οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως μέσω διαδικτυακών φόρουμ ενημέρωσης (internet forums – blogs) και κοινωνικών δικτύων (social media: facebook, twitter κλπ), αυτοαποκαλούμενοι «διαμεσολαβητές» ρύθμισης χρεών.

Συγκεκριμένα, διατείνονται ότι παρέχουν πληροφορίες και λύσεις για ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών, καθώς και για τις διαδικασίες του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή εδώ.

Πηγή: efpolis.gr
Η καταχρηστική άσκηση εμπράγματου δικαιώματος υπό το πρίσμα της αντιφατικής συμπεριφοράς εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, 2024
Οι πρόσφατες τροποποιήσεις στον Ποινικό Κώδικας και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
send