logo-print

Ενημέρωση καταναλωτών σχετικά με θέματα ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων νοικοκυριών

10/04/2014

16/11/2017

Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής
Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής

Την προσοχή των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρύθμισης οφειλών εφιστά με δελτίου τύπου η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, έχουν εντοπιστεί, στα πλαίσια ελέγχων, είτε αυτεπαγγέλτως είτε κατόπιν καταγγελιών, παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές μεμονωμένων ατόμων ή οργανωμένων ομάδων (σωματεία κλπ), οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως μέσω διαδικτυακών φόρουμ ενημέρωσης (internet forums – blogs) και κοινωνικών δικτύων (social media: facebook, twitter κλπ), αυτοαποκαλούμενοι «διαμεσολαβητές» ρύθμισης χρεών.

Συγκεκριμένα, διατείνονται ότι παρέχουν πληροφορίες και λύσεις για ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών, καθώς και για τις διαδικασίες του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή εδώ.

Πηγή: efpolis.gr
Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η ηλεκτρονική υποβολή και καταχώριση πράξεων στο λειτουργούν Κτηματολόγιο, 2024