Ανώτατο όριο αμοιβής υπαλλήλων με οργανική σχέση σε άλλους φορείς και ταυτόχρονα σύμβαση μίσθωσης έργου σε προγράμματα ΑΕΙ
Τι αναφέρει η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
Με την γνωμοδότηση 63/2018 το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (Τμήμα Α) απάντησε σε ερωτήματα που αφορούν σε υπαλλήλους με συμβάσεις μίσθωσης έργου, σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα αμιγώς από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους ή σε αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των ΑΕΙ, οι οποίοι κατέχουν οργανικές θέσεις σε διαφορετικούς από τα εν λόγω ΑΕΙ φορείς και την υπαγωγή τους
α) στα ανώτατα όρια πρόσθετων αποδοχών του άρθρου 104 παρ. 2 του Συντάγματος, του άρθρου 41 του ν. 3528/2007 και του άρθρου 28 του ν. 4354/2015,
β) στη μείωση αποδοχών της παρ.10 του άρθρου 25 του ν.4354/2015.
Το ΝΣΚ γνωμοδότησε ομόφωνα ότι οι υπάλληλοι που υπάγονται στο Κεφάλαιο Β΄ του ν. 4354/2015, απασχολούμενοι με συμβάσεις μίσθωσης έργου σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα αμιγώς από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους ή σε αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα των Ε.Λ.Κ.Ε. των Πανεπιστημίων, κατέχουν δε οργανικές θέσεις σε διαφορετικούς από τα εν λόγω Α.Ε.Ι. φορείς,
α) υπόκεινται στα ανώτατα όρια πρόσθετων αποδοχών ή αμοιβών αφενός της παρ. 2 του άρθρου 104 του Συντάγματος και αφετέρου του άρθρου 41 του ν. 3528/2007 και του άρθρου 28 του ν. 4354/2015 και
β) δεν υπόκεινται στη μείωση των αποδοχών που προβλέπεται στην παρ.10 του άρθρου 25 του ν.4354/2015.
Δείτε αναλυτικά τη γνωμοδότηση εδώ.