logo-print

Ανώτατο όριο αμοιβής υπαλλήλων με οργανική σχέση σε άλλους φορείς και ταυτόχρονα σύμβαση μίσθωσης έργου σε προγράμματα ΑΕΙ

Τι αναφέρει η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους

12/04/2018

12/04/2018

Ευρωπαϊκό Εργατικό Δίκαιο, 2η έκδ., 2024
Διοικητικό Δικονομικό Δίκαιο

Με την γνωμοδότηση 63/2018 το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (Τμήμα Α) απάντησε σε ερωτήματα που αφορούν σε υπαλλήλους με συμβάσεις μίσθωσης έργου, σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα αμιγώς από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους ή σε αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των ΑΕΙ, οι οποίοι κατέχουν οργανικές θέσεις σε διαφορετικούς από τα εν λόγω ΑΕΙ φορείς και την υπαγωγή τους

α) στα ανώτατα όρια πρόσθετων αποδοχών του άρθρου 104 παρ. 2 του Συντάγματος, του άρθρου 41 του ν. 3528/2007 και του άρθρου 28 του ν. 4354/2015,

β) στη μείωση αποδοχών της παρ.10 του άρθρου 25 του ν.4354/2015.

Το ΝΣΚ γνωμοδότησε ομόφωνα ότι οι υπάλληλοι που υπάγονται στο Κεφάλαιο Β΄ του ν. 4354/2015, απασχολούμενοι με συμβάσεις μίσθωσης έργου σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα αμιγώς από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους ή σε αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα των Ε.Λ.Κ.Ε. των Πανεπιστημίων, κατέχουν δε οργανικές θέσεις σε διαφορετικούς από τα εν λόγω Α.Ε.Ι. φορείς,

α) υπόκεινται στα ανώτατα όρια πρόσθετων αποδοχών ή αμοιβών αφενός της παρ. 2 του άρθρου 104 του Συντάγματος και αφετέρου του άρθρου 41 του ν. 3528/2007 και του άρθρου 28 του ν. 4354/2015 και

β) δεν υπόκεινται στη μείωση των αποδοχών που προβλέπεται στην παρ.10 του άρθρου 25 του ν.4354/2015.

Δείτε αναλυτικά τη γνωμοδότηση εδώ.

Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Εγχειρίδιο Εργατικού Δικαίου - Ατομικές Εργασιακές Σχέσεις Η έκδοση
send