Αλλάζει ο τρόπος υποβολής αναφορών στον Συνήγορο του Καταναλωτή
Μη δυνατότητα υποβολής αναφορών με email – Υποβολή μόνο μέσω της ειδικής πλατφόρμας της Αρχής ή ταχυδρομικά ή με φυσική παρουσία
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ανακοίνωσε ότι αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο δύναται να υποβάλλονται οι αναφορές στην Ανεξάρτητη Αρχή.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Αρχή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Η ανωτέρω αλλαγή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της βελτίωσης των διαδικασιών υποβολής και διαχείρισης των αναφορών, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Οι διαθέσιμοι πλέον τρόποι υποβολής αναφορών είναι οι εξής:
- Ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα της Αρχής, κατόπιν ταυτοποίησης με χρήση των προσωπικών σας κωδικών taxisnet.
- Ταχυδρομικά, στην διεύθυνση της Αρχής: Συνήγορος του Καταναλωτή, Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 114 71 – Αθήνα.
- Αυτοπροσώπως, στα γραφεία της Αρχής (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 114 71 - Αθήνα), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 9:30 - 13:00.
Πηγή: synigoroskatanaloti.gr