logo-print

Οδική ασφάλεια: 25.100 θάνατοι σε τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ το 2018 - Mείωση κατά 21% σε σύγκριση με το 2010

Κομισιόν: Βελτίωση το 2018, αλλά απαιτούνται περαιτέρω συγκεκριμένες και ταχείες δράσεις (Infographic)

Το εφαρμοστέο δίκαιο ως προς τις έννομες συνέπειες των δικαστικών αποφάσεων - Μελέτες ΕΡΜΕΚ Νο 11
ΕΣΔΑ Κατ΄άρθρο ερμηνεία

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Λιγότεροι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στις ευρωπαϊκές οδούς πέρυσι, αλλά απαιτούνται περισσότερες προσπάθειες για να γίνει ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός, σύμφωνα με τα νέα προκαταρκτικά στοιχεία σχετικά με τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα για το 2018, τα οποία δημοσίευσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το 2018 σημειώθηκαν περίπου 25.100 θάνατοι σε τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ των 28.

Πρόκειται για μείωση κατά 21% σε σύγκριση με το 2010 και κατά 1% σε σύγκριση με το 2017.

Με έναν μέσο αριθμό 49 θανάτων από τροχαία ατυχήματα ανά ένα εκατομμύριο κατοίκους, επιβεβαιώνεται ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι είναι μακράν οι ασφαλέστεροι στον κόσμο.

Αλλά καταδεικνύεται επίσης ότι απέχουμε από την επίτευξη του στόχου μας για μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα έως το 2020.

Τούτο υπογραμμίζει την ανάγκη για ταχεία ανάληψη δράσης από τα κράτη μέλη και από ολόκληρο τον τομέα της οδικής ασφάλειας για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου δράσης της ΕΕ για την οδική ασφάλεια, το οποίο δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2018 στο πλαίσιο της δέσμης μέτρων της Επιτροπής Γιούνκερ «Η Ευρώπη σε κίνηση», στην οποία καθορίζονται συγκεκριμένες δράσεις που προβλέπονται στο πλαίσιο της τρέχουσας εντολής της Επιτροπής.

Η Επίτροπος Μεταφορών κ. Βιολέτα Μπουλτς δήλωσε: «Μολονότι θεωρώ ότι είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα, ακόμη και ένας μόνο θάνατος από τροχαίο είναι απαράδεκτος. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την οδική ασφάλεια υπήρξε δυναμικός  και φιλόδοξος, με την υιοθέτηση στρατηγικού σχεδίου δράσης, συγκεκριμένων δράσεων για την ασφάλεια των οχημάτων και των υποδομών, καθώς και πλαισίου πολιτικής για την επόμενη δεκαετία. Καθώς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε βάσει του «οράματος μηδενικών απωλειών» για την επίτευξη μηδενικού αριθμού θανάτων από τροχαία ατυχήματα έως το 2050, είμαστε αποφασισμένοι να συνεργαστούμε με όλα τα κράτη μέλη, καθώς και με το Κοινοβούλιο και με τον τομέα της οδικής ασφάλειας, για να εξασφαλίσουμε το επίπεδο ασφάλειας που ζητούν και αξίζουν οι πολίτες της ΕΕ.

Πηγή: ec.europa.eu
Διαδίκτυο & τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό δίκαιο

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΚΟΣ

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΚΑΙΟ

Κλινικές δοκιμές φαρμάκων - Συμβάσεις ευθύνη και ειδικά ζητήματα Αστικού Δικαίου

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΚΟΥΤΕΛΗ

Κλινικές δοκιμές φαρμάκων - Συμβάσεις ευθύνη και ειδικά ζητήματα Αστικού Δικαίου

send