logo-print

Πρόστιμα σε WIND, Vodafone και Forthnet για παραβιάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων

Κατά τη διαδικασία προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

31/08/2016

16/11/2017

Διαδίκτυο & τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό δίκαιο

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΚΟΣ

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΚΑΙΟ

Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και Ευθύνη για Αποζημίωση

Στο στόχαστρο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα βρέθηκαν οι πρακτικές προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, έπειτα από πλήθος καταγγελιών πολιτών .

Συγκεκριμένα, η ΑΠΔΠΧ επέβαλε μία σειρά προστίμων και απηύθυνε συστάσεις προς - σχεδόν όλες - τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, σε μία προσπάθεια να θέσει όρια στις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούν, και συγκεκριμένα τις τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούνται με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση με σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.

Διαβάστε επίσης: Τι ισχύει για την απευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών

Ειδικότερα, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αποφάσισε:

· Να επιβάλει πρόστιμο 28.000 Ευρώ στη WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 65/2016)

· Να επιβάλει πρόστιμο 24.000 Ευρώ στη FORTHNET Α.Ε. για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία, αλλά και τη Forthnet Media Α.Ε., προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 67/2016)

· Να επιβάλει πρόστιμο 12.000 Ευρώ στη VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών για την παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μη ζητηθείσα επικοινωνία) και του άρθρου 13 του ν. 2472/1997 (δικαίωμα αντίρρησης). Επιπρόσθετα, απηύθυνε σύσταση στην εν λόγω εταιρεία προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 66/2016)

· Να απευθύνει σύσταση στη Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 62/2016)

· Να απευθύνει σύσταση στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 63/2016)

· Να απευθύνει σύσταση στην COSMOTE – ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. προκειμένου να συμμορφωθεί ως προς συγκεκριμένα ζητήματα, όπως η δυνατότητα opt-out, το δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης (Απόφαση 64/2016)

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας -Ερμηνεία Κατ΄άρθρο - Τόμος Ι - Β έκδοση

ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δασικό Δίκαιο & Εθνικό Κτηματολόγιο Β έκδοση

ΠΑΠΑΣΤΕΡΙΟΥ Δ.

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ