Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας
Όπως προβλέπεται από τον Νόμο 2863/2000
01/01/2007
Ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας αφορά σε όλες τις διαφημίσεις για κάθε είδους προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και σε όλες τις μορφές εμπορικής και κοινωνικής επικοινωνίας και έχει ως εξής:
Ι. Γενικές Αρχές Διαφήμισης και Επικοινωνίας
Άρθρο 6 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Χρήση Τεχνικών /Επιστημονικών Στοιχείων και Ορολογίας
Άρθρο 14 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αναφορά σε Πρόσωπα και Ιδιωτικά Περιουσιακά Στοιχεία
Άρθρο 19 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και Ιδιωτικής ζωής
Άρθρο 20 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Διαφάνεια στην κοστολόγηση της επικοινωνίας
Άρθρο 21 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Προϊόντα που δεν έχουν ζητηθεί και κρυφά κόστη
Άρθρο 24 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αντίκτυπος μη εφαρμογής και υπαναχώρηση για παρατυπία
Άρθρο 26 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Σεβασμός στις αποφάσεις των επιτροπών ελέγχου
Κεφάλαιο A: Προώθηση Πωλήσεων
Άρθρο Α1 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αρχές που διέπουν τις ενέργειες προώθησης πωλήσεων
Κεφάλαιο Β: Χορηγίες
Άρθρο Β5 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Σεβασμός προς τα επιχορηγούμενα αγαθά και τους χορηγούς
Άρθρο Β8 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Αντικείμενα καλλιτεχνικής και ιστορικής αξίας
Άρθρο Β10 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Φιλανθρωπικά ιδρύματα και χορηγίες ανθρωπιστικού αντικειμένου
Κεφάλαιο Γ: Άμεσο Marketing
Άρθρο Γ11 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Επιστροφή ελαττωματικών ή φθαρμένων προϊόντων
Άρθρο Γ14 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Σεβασμός προς τις Επιθυμίες των Καταναλωτών
Κεφάλαιο Δ: Διαφήμιση και Επικοινωνία Μάρκετινγκ με την χρήση Ηλεκτρονικών και Τηλεφωνικών Μέσων
Άρθρο Δ7 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Διαφημίσεις και επικοινωνία μάρκετινγκ σε παιδιά
Άρθρο Δ8 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Σεβασμός για δυνητικές ευαισθησίες του ανά την υφήλιο ακροατηρίου
Κεφάλαιο Ε: Περιβαλλοντικοί Ισχυρισμοί στις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Άρθρο Ε3 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Ισχυρισμοί περί υπεροχής και συγκριτικοί ισχυρισμοί
Ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας βασίζεται ως προς το περιεχόμενο και τη δομή του στον CONSOLIDATED ICC CODE OF ADVERTISING & MARKETING COMMUNICATION PRACTICE, αντίστοιχο κώδικα δεοντολογίας του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ (ICC), που ισχύει παγκόσμια.